Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789492221346 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. De auteur neemt je in dit boek mee op een inspirerende analyse van het Bovenscheidend Vermogen van merken. Wat is bovenscheidend vermogen, waarom is het belangrijk en wat zijn de criteria? Hij behandelt bedrijven met en zonder bovenscheidend vermogen, en geeft de lezer de tools en tips om zelf bovenscheidend vermogen te creeeren. Over de auteur: Drs. Adriaan Oomen is oprichter en mededirecteur van ADDFOCUS dat is gespecialiseerd in het ontwikkelen van het Bovenscheidend Vermogen van merken en producten. Oomen studeerde Communicatie-wetenschappen met Marketing als specialisatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen en later Master of Management & Organisation bij TIAS. Hij heeft ruim 25 jaar ervaring als marketeer bij PostNL (Productmanager), Reaal Verzekeringen (marketingmanager) en Rabobank Nederland (senior marketingmanager). Adriaan schreef eerder het boek Hebbes! dat in 2012 is verschenen.